هر شهروند بوشهری یک «پلیس آب»
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به ضرورت مشارکت شهروندان در پایداری آب و ارتقای کیفیت خدماترسانی، از اجرای طرح «پلیس آب» با هدف شناسایی و رفع سریع مشکلات شبکه با تکیه بر ظرفیتهای نظارت همگانی خبر داد.

بهگزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی بردستانی در گفتوگو با خبرنگار ما با تأکید بر اینکه چشمان تیزبین مردم، بهترین یاریرسان شرکت آب و فاضلاب در پهنه وسیع استان است، اظهار کرد: هر شهروند بوشهری برای ما یک «پلیس آب» است. از گزارش شکستگیها و نشتیهای شبکه گرفته تا شناسایی انشعابات غیرمجاز و سایر موارد قابل رصد، مشارکت هماستانیهای عزیز در اطلاعرسانی به موقع، بازوی نظارتی قدرتمندی برای حفظ پایداری جریان آب و ارتقای خدماترسانی است.
وی با اشاره به سازوکار پاسخگویی رسمی شرکت آب و فاضلاب استان، تصریح کرد: سامانه ۱۲۲ بهعنوان پل ارتباطی رسمی و شبانهروزی ما با مردم شناخته میشود و تمامی مدیران آب و فاضلاب در شهرستانهای استان موظف هستند در هر لحظه پاسخگوی مطالبات و مشکلات شهروندان باشند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در ادامه با تأکید بر لزوم دسترسی بیواسطه مردم به مسئولان، شماره همراه خود را به شماره ۰۹۱۷۳۷۲۴۷۸۰ اعلام کرد و افزود: بنده بهعنوان خدمتگزار و سقای مردم این استان، خود را موظف به شنیدن بیواسطه صدای هماستانیهای عزیز میدانم. تمامی پیامهای دریافتی از این طریق را شخصاً بررسی و پیگیری خواهم کرد. در صورتی که امکان پاسخگویی مستقیم در لحظه فراهم نباشد، شهروندان میتوانند پیام خود را ارسال کنند تا در سریعترین رسیدگی و نتیجه اقدامات به آنها اعلام شود.
بردستانی در پایان بیان کرد: هدف نهایی ما در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، جلب رضایت عمومی و تأمین پایدار آب شرب است و در این مسیر، خود را خادم و همراه مردم میدانیم.